lørdag 9. mai 2015

Manipulering

Manipulering var den første oppgaven vi fikk i år. Dett var noe som var veldig gøy å jobbe med! Jeg gikk for den første ideen jeg fikk som var at jeg skulle komme opp av en vask. Så det første jeg gjorde var å finne en passende vask, der jeg gjorde at sluken kom litt høyt midt oppe i bilde, slik at armene mine fikk plass. Deretter måtte jeg finne ett uttrykk som passes, jeg valgte å se ut som jeg holdt pusten siden det var meningen at det skulle se ut som jeg kom opp av vasken, det falt da mest naturlig å ta bilde ovenifra. Som sagt ville jeg fokusere på komposisjonen, altså ha fokus litt høyt og midt i bildet, noe som jeg synes passet bra siden de ikke er noe som forstyrrer rundt, dette er med på å fokus på manipuleringen min.
Bildet ble seende ut slik:


Jeg prøvde å skyggelegge rundt hele meg og spesielt med hendene mine. Her har jeg også gjort det jeg alltid gjør med bilder, ordnet farger, lysstyrke og kontraster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar