lørdag 9. mai 2015

Kalender 2015

I slutten av 2014 holdt vi på å lage en kalender, her fikk vi velge helt fritt hvordan vi ville lage den. 
Jeg valgte å ta utgangspunktet i naturbilder, fordi det er det jeg liker best å ta bilde av, samtidig gjorde jeg alle bildene svart/hvitt. Alle bildene fikset jeg litt på i PhotoShop, men ikke så mye at de ser unaturlige ut. I utgangspunktet ville jeg ha en mindre kalender, en som er på størrelse med et CD-cover, jeg fikk dessverre ikke tid til dette, så jeg tok en lettere utvei. 
Bildene jeg har brukt har jeg tatt over en lang tidsperiode, noen bilder er to-tre år gamle, mens andre er tatt til akkurat dette prosjektet. 


Her er første siden, altså januar. Som dere kan se har jeg også tatt med et sitat som jeg synes passer til bilde jeg har valgt, dette har jeg gjort til hvert bilde i hver måned. Jeg har heller ikke gjort noe stort med bilde i PhotoShop, det er blitt til et svart/hvitt bilde. Samtidig ordnet jeg litt på lysstyrken. Kanten rundt valgte jeg å duse ut litt, fordi jeg synes det så best ut, det er noe jeg har gjort med alle bildene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar